Zara
- HITКупитиHITКупитиКупитиКупитиNEWКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиNEWКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуZara
Біографія засновника іспанського бренду Zara цілком може стати основою для захопливого серіалу або цікавого роману. Амансіо Ортега народився в березні 1938 року. Сім'я проживала в селищі Бусдонго-де-Арбас. Батько працював залізничником, а мати була служницею у багатій родині. Грошей не вистачало, тож Амансіо кинув навчання в школі й влаштувався посильним в магазин чоловічих сорочок. Потім він працює в галантерейному магазині La Maja.
Коли Амансіо виповнюється 14 років, уся сім'я переїжджає в місто Ла-Корунья. Тепер він займається гофруванням і драпіруванням тканин, стає підмайстром в італійського модельєра, а потім працює менеджером у магазині. Це допомагає майбутньому засновнику Zara накопичити необхідний досвід і розпочати власну справу.
Від невеликої майстерні до величезної фабрики
У 1972 році у віці 37 років, спільно з дружиною і братом Антоніо, Амансіо відкриває невеликий бізнес з пошиття виробів з трикотажу. На початковому етапі моделі шили вдома. Продукція непогано продавалася й заслужила позитивні відгуки.
Але в 1975-му у компанії несподівано виникли проблеми. Німецький партнер відмовився від великої партії товару. Щоб врятувати становище було вирішено самостійно займатися продажами. Так з'явився бренд Zara і перший фірмовий магазин з такою ж назвою. Спочатку було обрано назву Zorbа на честь улюбленого літературного персонажа та знятого 1964 року фільму "Грек Зорба". Але зареєструвати таку назву не вдалося, форми для лиття літер вже були готові й довелося спішно щось придумувати.
Основа асортименту Zara – це одяг і взуття для дітей і дорослих за помірними цінами, а також сумки, парфумерія, косметика. Марці знадобилося 13 років, щоб ґрунтовно закріпиться на іспанському ринку, але з 1988 року географія продажів постійно розширюється. Сьогодні компанія випускає 20000 виробів на рік і міцно закріпилася у сфері швидкої моди.
Популярність марки Zara: причини успіху
- фахівець з інформаційних технологій Хосе Марія Кастейяно спеціально для Zara підготував комп'ютерну схему, що дала змогу скоротити проміжок часу від розроблення моделі до її надходження у продаж до 10-14 днів;
- на рекламу витрачається тільки 0,3% бюджету, а більша частина прибутку спрямовується на розвиток виробництва, поліпшення логістики, а також на благодійність;
- оновлення каталогу виконується не рідше 1 разу на місяць;
- модернізоване виробництво й удосконалена система інвентаризації та обліку надійно захищає бренд Зара від можливих ризиків і фінансових втрат;
- колекція одягу формується із серій різної спрямованості, наприклад, для дому, вироби з натуральних тканин, бюджетні пропозиції для стильних образів;
- компанія штучно створює дефіцит продукції й тому товари бренду Zara швидко розбирають і навіть купують про запас;
- пропоновані моделі одягу та взуття постійно оновлюються шляхом зміни колірної гами, додавання декоративних елементів, використанням для пошиття різних матеріалів.
Парфумерні бестселери
- Rose Gourmand. Прем'єра аромату відбулася 2022 року. Стійка квіткова композиція з нот троянди, амбри й ванілі – хороший повсякденний варіант для весняно-літнього сезону.
- Wonder Rose. Назва може ввести в оману, але троянди в цьому запашному букеті немає. Він заснований на ароматах стиглих фруктів, ванілі, жасмину й кокоса.
- Red Temptation. Оригінальний багатокомпонентний варіант з вираженими мотивами цитрусових, шафрану, білих квітів і жасмину. У фіналі звучать деревні ноти. Цей чуттєвий аромат стане вишуканим доповненням до жіночного, романтичного образу.
Замовляйте продукцію Zara з доставленням по Києву та Україні на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP.